Το μυστικό στην απώλεια βάρους

 

Νέες διαιτητικές οδηγίες στις ΗΠΑ εκδόθηκαν και επικαιροποιήθηκαν το 2016.

Οι οδηγίες αυτές έχουν σαν σκοπό να βοηθήσουν το κοινό να κάνει πιο υγιεινές επιλογές στις διατροφικές συνήθειες αυτό είναι πολύ σημαντικό διότι δύο στους τρεις είναι είτε υπέρβαροι είτε παχύσαρκοι και η παχυσαρκία είναι μία από τις πιο σημαντικές αιτίες νόσων όπως το έμφραγμα και το εγκεφαλικό.

Τι είναι η πρόσθετη ζάχαρη;
Η επιπρόσθετη ζάχαρη είναι η ζάχαρη που προστίθεται στο φαγητό. Παραδείγματος χάριν το σοκολατούχο γάλα περιέχει τόσο τα σάκχαρα του γάλακτος τότε οποία είναι και γνωστά ως λακτόζη καθώς επίσης και επιπρόσθετα σάκχαρα τα οποία προέρχονται από το σιρόπι σοκολάτας. Οι τροφές με υψηλή ποσότητα επιπρόσθετων σακχάρων τι να είναι υψηλά σε θερμίδες και χαμηλά θρεπτικά συστατικά. Μειώνοντας το ποσό των επιπρόσθετων σακχάρου στη διατροφή μπορεί να χάσετε βάρος και να μειώσετε τον κίνδυνο της καρδιακής νόσου και το διαβήτη.

Η διαιτητικές οδηγίες ηθικής οδηγίες για το 2015 έως 2020 για τους αμερικανούς συστήνουν την μείωση της πρόσληψης επιπροσθέτως σακχάρων σακχάρου στο 10% της συνολικής ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων των συνολικών θερμίδων. Αντιλαμβάνεται κανείς ότι από αυτή τη ζάχαρη γίνεται πολύ δύσκολο να πάρει κάποιος τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται χωρίς να καταναλώσει πολλές θερμίδες.

Συμβουλές για την μείωση των επιπροσθέτων σακχάρων.

  • Να πίνετε νερό αντί αναψυκτικά και χυμούς.
  • Αν πίνετε καφέ μειώστε την ποσότητα της ζάχαρης ή της κρέμας που προσθέτετε.
  • Τα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη αποτελούν την μεγαλύτερη πηγή ζάχαρης στην αμερικανική δίαιτα.
  • Το νερό της βρύσης και το εμφιαλωμένο νερό δεν περιέχουν ζάχαρη.
  • Αν δε σας αρέσει το απλό νερό δοκιμάστε το ανθρακούχο νερό.
  • Αντικαταστήστε τα γλυκά με πιο υγιεινές επιλογές διότι τα γλυκά και τα snack είναι μεγάλες πηγές επιπρόσθετης σαν χάρη στην τροφή. Ενώ είναι προφανές ότι τα κουλούρια οι τούρτες οι πάστες το παγωτό είναι πλούσια σε πρόσθετη ζάχαρη ακόμη και snack τα οποία φαίνονται υγιεινά όπως το γιαούρτι φρούτων περιέχουν επιπρόσθετη ζάχαρη.
  • Τα φυσικά σάκχαρα που περιέχουν τα φρούτα τα λαμβάνουμε μαζί με την πληθώρα των καλών βιταμινών μετάλλων και των φυτικών ινών που περιέχουν.
  • Μία μερίδα φρούτων είναι επίσης χαμηλότερη σε θερμίδες από μία μερίδα χυμού φρούτου ενός γλυκού και έτσι αποτελεί πολύ πιο υγιεινή επιλογή.Μάθετε πώς να εντοπίζετε την κρυμμένη ζάχαρη.

Οι κατασκευαστές τροφίμων χρησιμοποιούν πολλές μορφές ζάχαρης και μερικές φορές δεν είναι ξεκάθαρο αν διατροφή περιέχει υψηλές ποσότητες επιπρόσθετης ζάχαρης. Κοιτάξτε στη λίστα των συστατικών της τροφής. Αποφύγετε τις τροφές με ένα από τα παρακάτω συστατικά όπως σουκρόζη, σουκραλόζη, νέκταρ αγάυης, σιρόπι καλαμποκιού, δεξτρόζη, μέλι σιρόπι.

Πηγή: https://health.gov/dietaryguidelines/2015/guidelines/